هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ خرداد ۱۹, شنبه
برای شروع

1-اینا همه رو ولش! خودت چطوری؟خوبی؟خوشی؟سلامتی؟چه خبر؟با توام ها!حواست هس!؟
2-ذکرتوضیح الزامیست آن هم این که فقط پالون عوض شده!الکی دلتون رو صابون نزنین مطالب همون
مطالب قبلیه .درسته که بوی کباب میآد اما دارن خر داغ می کنن!!راستی آخرین مطلب وبلاگ قبلی روهمین الان آپ کردم.

3-برای شروع می تونین اینم ببینین

4-یکی ازبزرگترین ریسک ها اینه که در عین داشتن بیماری(Diarrhea)عمل شنیع (Farting)روانجام بدی!!!خیلی ریسک سنگینیه.حتی ازخط لوله صلح ایران-پاکستان- هند سنگین تره!

5-قلدر بودن خوبه.ایران می تونه ادعای قدرت برتر بودن منطقه رو بکنه.اصلا همه سوسکن تو خاورمیانه فقط ماییم.به قول ارمنیا: آمما...

تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف // مگر اسباب بزرگی همه تدبیر* کنی

6-این طرح نیروی انتظامی در مورد حجاب تو لاهیجان جواب داده.جسارتا خانوما ببخشن مارو ما چشم و دلمون سیره ولی...!کیفیت ها از CD تبدیل به DVD شده.خدا بیشتر بکنه برای شمام ایشالا!(با صدای حسن.ش.زاده خوانده شود!)

7-خونه خوبیه من که دارم حال می کنم.اما از اخلاق کولی وار !خودم می ترسم.یه هو دوباره بار و بندیل رو جمع کنم مثلا برم پرژن بلاگ!.اما اینجا منظره ش خوبه دلبازه.آشپزخونه حموم دستشویی اوپن!هر غلطی دلت می خواد بکن...واینا

پی نوشت:

*در بعضی نسخ به جای تدبیر، آماده آمده است.


برچسب‌ها: ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی