هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ خرداد ۲۳, چهارشنبه
خودم دیدم امشب آفتابیه!خودم دیدم

1-ما بروبچ قدیمی برعکس این جدیدا!وقتی اسم اورتگا می آد یاد آریل اورتگا فوتبالیست آرژانتینی نمی افتیم،بلکه یاد دانیل اورتگا چریک چپ گرای نیکاراگوئه ای می افتیم که روزی روزگاری مبارزاتش مثل بقیه اسلافش بر علیه استکبار جهانی(امپریالیسم آمریکا!)چراغ روشن راه جوانان جهان سومی بود!جوانانی که خط و ربط های آنچنانی آقایون رو نمی دونستن و دلشون رو به شنیدن پیروزی سوسیالیستهای طرفدار کاسترو و چه گوارا توی حیات خلوت آمریکای جهان خوار !خوش کرده بودن،غافل از معاملات پنهانی و کثیف روسها.الان هم متاسفانه جو همون جوه منتها باکلاس تر و عدالت طلبانه تر.این آقای اورتگا می آد تهران یه چفیه می اندازه دورگردنش و دست تکون می ده برای همه.خب منظور؟!حتما نمی دونین که میلیونها دلار آمریکای جهان خوار به ایران بدهکاره نه؟!اومد ننه من غریبم بازی درآورد ماروچاپید و رفت.ماهم دلمون خوشه روحیه انقلابی به پشت خونه و ماتحت آمریکا صادر کردیم.به قول گل آقا خدابیامرز آی زرشک!!!

2-وقتی به دستنوشته های قدیمیم اون موقع هایی که یه فنچ ترم صفری بودم نگاه می کنم،هم خنده م می گیره و هم کمی ! خجالت می کشم.به امید روزی که به این نوشته های الانم فقط بخندم،ولی خجالت نکشم!(خیالتون تخت پر رو تر از این حرفام!)

3-گاهی فقط یه خسته نباشی می تونه به آدم انگیزه ای بده در حد جابجا کردن کوه آمما..!(مخاطب خاص داره.خواننده های من گل تر از اونین که بهشون چیزی بگم مطمئن باشید)

4-به ما می گن دپ زدی.حالا بیام توضیح بدم دپ زدن چیه روی بعضی ها مثل اصل وجودشون گلگون می شه.پس نمی گم با جانی دپ کاری نکردم!ولی از شوخی گذشته من افسرده نشدم فقط کمی از دست بعضی ها عصبیم که اونم می گذره...

5-ما را به رندی افسانه کردند...ما را به رندییییییی اف سا نه کردند...ما را...

6-خودم دیدم امشب هوا آفتابیه .ترکش بارون تموم شد. خودم دیدم .نهایتش یه ترکش تو مغزمه دیگه.قول می ده جابجا نشه همونجا بشینه کاری نکنه!(ن...ینه به مغز و اعصاب ما!)

7-شوپه فیلتر شد.از من بی تربیت تر بود!اینو می دونم!ولی خب خیلیم با سواد تر و مطلعتر و قلم قویتری داشت.به شخصه ناراحتم برای احسان.یکی از بلاگهای Sweet Heartمن بید!

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی