هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ خرداد ۲۵, جمعه
پوزه تو به خاک می مالم!حالا نگاه کن

1-توی یه آمار معتبری از طرف یه موسسه ترک اعتیاد خصوصی نوشته بود:مشکل جنسی مهم ترین واولین عامل گرایش به مواد مخدره.حتی از در دسترس بودن این مواد چندین برابر مهم تر.توی مملکتی که حرف زدن درباره دو تا تار مو تابوئه،خب اصلا عجیب نیست.کافیه تعصبات رو کنار بذاریم،کمی منصفانه در این باره قضاوت کنیم.مشکل جنسی یا راحت تر بگم سکس توی ایران تقریبا تو هر زمینه ای دخالت داره.این رو به عنوان کسی که خیلی توی این زمینه بحث کرده دارم می گم.لطفا کمی فکرتون رو باز کنین ببینین عامل چند درصد از رفتارهای منفی و یا حتی مثبتی که در اطرافتون می بینین همینه.قصد جسارت ندارم اما خانم ها حرف منو بهتر درک می کنن.برداشت من از آمار موسسه داریوش طبق شنیده هایی هم که از کسایی که برای بار اول مصرف مواد رو تجربه کرده بودن اینه که لذت مصرف بار اول مواد با لذت انجام عمل جنسی (ارگاسم) یکیه...تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.

2-گاهی فکر می کنم آقای هاشمی شاهرودی اصلا متعلق به کهکشان راه شیری هم نیست.حرفهای ایشون با رفتارها و صحبتهای دست اندر کاران زیر دستشون حکایت ماه من تا ماه گردونه!

3-من نمی دونم وقتی ما تحریم هستیم و تحریم هر روز ابعادش وسیع تر می شه چه جوری می شه پوزه دشمن رو به خاک مالید و آیا اساسا حالا که همه جهان جز نیکاراگوئه و ونزوئلا و بولیوی!جلوی ما ایستادن بزرگی این پوزه چقدره؟واگر این قدر ما قلدر (توانای سابق!)هستیم چرا تا حالا نتونستیم یه کالای اساسی که نیاز دازیم بهش(مثلا روم به دیوار بنزین!)رو توی کشور خودمون تولید کنیم؟هم سن وسالای من شاید دوران تحریم جنگ رو یادشون باشه.اون موقع هم پوزه های زیادی به خاک مالیده شد مثل پوزه میلیونها ایرانی(من عذر می خوام در مثل مناقشه نیست خودم یه جنگ زده هستم ) که زیر بار چرخ مشکلات اقتصادی دچار هزاران مشکل روحی و جسمی شدن که باز خورد اون رو توی مطلب شماره یک می بینین...

4-من مطمئنم تیم ملی ما توی مسابقات آسیایی امسال گند وحشتناکی می زنه.قلعه نویی از الان داره نطق های توجیهش رو پاک نویس می کنه.گرمای بالای چهل درجه،رطوبت بالای نود و هشت درصد،نا آمادگی مدافعان،بی تاکتیکی و عدم انجام بازی تدارکاتی باعث می شه بازیکنای ایران توی نیمه دوم کاملا از لحاظ بدنی کم بیارن.جلوی مالزی و چین مطمئنم به مشکل برمی خوریم.مگر این که آمادگی بازیکنایی مثل مهدوی کیا،هاشمیان،نکونام،تیموریان و طالب لو به اضافه شانس ماروبه نیمه نهایی برسونه که با این شرایط از سرمونم زیاده...

5-گفتا به دلربایی ما را چه گونه دیدی؟؟؟

6-مرتضی کاظمیان نوشته هاش داره هفته به هفته بهتر می شه.

7-گوگل ترند باحاله.یه بار برین ببینین چه واژه هایی رو چه ممالکی سرچ ! می کنن.به حول و قوه الهی در زمینه واژه های اروتیک کشورهای مسلمان دوست و برادر رتبه های بالایی دارن!

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی