هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ شهریور ۸, پنجشنبه
بازگشت کرکس پیر

یه دونه مادربرد نیم سوز شده باضافه یه هارد با بیش از دویست وپنجاه نوع ویروس،سی دی رایتر خراب وکابل کیس دارای اتصالی! دست به دست هم داد تا ما یه چند روزی بی کامپیوتر شیم.دست دوست عزیزم جناب کیایی درد نکنه که زحمت بیشتر کاراشو کشید مخصوصاً تعمیر مادر برد که من اصلاً سردرنیاوردم چی شد؟!به هرحال اومدیم! الان هم درحال آپدیت آنتی ویروس هستم تا دیگه بلایی اینچنین سرم نیاد!

توی این مدت چندان هم بیکار نبودم.یه چند تا کتاب قدیمی روبازخوانی کردم و به لطف یکی دیگه از دوستان جدید ونازنین که اسمش رو بدون اجازه ش نمی برم چند کتاب وفیلم بسیار خوب به دستم رسید تاتعطیلات وبلاگی پرباری داشته باشم.ازش ممنونم خیلی،چون هیچ چیز به اندازه خوندن کتاب مورد علاقه منوخوشحال نمی کنه.

تصمیم دارم ازاین به بعد اگرکتابی خواندم وفیلمی دیدم که خوب بود به شما معرفی کنم.به هرحال این بلاگ یه بخش Cultureداره که نباید غیرفعال باشه.

خدمت آقا مهران عزیز هم ارادت دارم ازنوع خاص!(چه فارسیش چه کرمانشاهیش!).مهران ازمعدود دوستان خوب روزای سخت دانشجویی بود،روزای خیلی سخت،سالهای دوم و سوم.یاد اون خاطرات وشب زنده داری ها و بی مزه بازیهای من وصبرو طاقت تو به خیر. یاد اون چایی ها،اون ورق بازی ها و...همه...

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی