هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مرداد ۲۶, جمعه
ایول ضرغامی!دمت گرم

ضرغامی گاهی یه حالی به آدم می ده که نگو ونپرس...!!!رسانه ملی اصولاً از نظرمن با جاکفشی زیاد فرقی نداره!دیروز برحسب اتفاق داشتم از جلوی تیلفیزیون!رد می شدم دیدم سینما چهار یه اسم روی صفحه حک کرد:کارگردان:تام تیکور.اوووووووف نشستم پاش دیدم فیلمنامه رو هم کیشلوفسکی نوشته!دوتا اووووووف بازیگرشم کیت بلانشت سه تا اوووووف!!!برو که بریم.بهشت فیلم جالبی بود.ازش شنیده بودم.البته با سانسورهایی که داشت می شد ازبغلش یه دو تافیلم زبونم لال!...درآورد،آمما بازم ایول ضرغامی.تازه شب که از سرکار برگشتم اومدم اخبارونگاه کنم دیدم سینما یک جداافتادگان(ترجمه بهتر:مرحومین) رو داره نشون می ده.همزمان هم مشغول جمع آوری فک خود از روی فرش،لنباندن چندین عدد سیب ترش نمک زده(خوراکی محبوبمان!!) وتماشای چهارچشمی مت دیمون،لئو دی کاپریو،جک نیکولسون عزیزم!و مارتین شین وآلک بالدوین به کارگردانی اسکورسیزی بزرگ بودم.رکورد جم نخوردن از پای تلویزیون رو دیشب شکستم و دوساعت تمام فیلمDepartedرو نگاه کردم.ایول ضرغامی دمت گرم اصلاً تا یه سال دیگه هرچی می خوای پخش کن.حالی که دیشب دادی یادم نمی ره!

جالبه یه تیر پرتاب می کنی هرجا که خورد دورش یه دایره می کشی به همه نشون می دی زدم به هدف!!به قول سید کریم....!!!(تیکه بالای پنجاه ساله نمی شه گفت!!!)

چندین نفرازاعضای روستایی که توش اون دختر بیگناه عراقی دعا خلیل اسود به طرز بی رحمانه ای توسط مردم همون روستا سنگسار شد(احتمالاً توی سایتها یاگوشی های موبایل دیدینش) توی یه بمب گذاری کشته شدند.شاید اولین بار بود که توی دلم احساس کردم حقشونه...

این مطلب عبدالطیف درباره پاکستان خیلی جالب بود.یه کم بیشتر از جالب

ما شیخ و واعظ کمتر شناسیم // یا جام باده یا قصه کوتاه...
**************************************************
پا نوشت(که بد جورم بوی پا می ده!) :
بازم TV عزیز مرامش گل کرد و گوست داگ(شبح سگ)به کارگردانی جیم جارموش کبیر!وبازی فارست ویتاکر(برنده اسکارامسال)روپخش کرد.کماکان شرمنده ضرغامی هستم!
برای بچه م که سه ماهش شده یه ساعت مچی خریدم...!وبلاگم رو می گم بابا!!!

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی