هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مرداد ۱۳, شنبه
از گرگ تا بره

روزگار غریبی ست...

خیلی از شاملو بدم می آد اما با چندین و چند شعرش حال می کنم .نمونه بالایی...

واقعاً روزگار غریبیه.این چند روز تعلل و غیبتم برای این بود که بنا به دلایلی که اگه بگم سیل کامنتهای شماتت بار سرازیرم می شه و برای همین فعلاً نمی گم نتونستم از خونه آپ کنم و مطلب پیش رو از شرکت و با ترفند های غریب آپ کردم.بماند که برما چه گذشت...

بانوشتن پست قبلی مباد که شک ببرید به انسان تاختم نه...انسان به خودی خود انسان است.اما قدرت است که با فردیت جمع شود انسان را به گرگ تبدیل می کند.انسان بالذات نه گرگ است و نه بره.

آهان! می گن از اون بالا کفتر می آیه ! مواظب سروصورتتون باشید!

راستی فلانی! جریان راه بی بازگشت رو می دونی؟! هنوز استخر آب رو ندیدی under wear خودتو رو نکن شاید استخر تعطیل باشه،شاید آب نداشته باشه و شاید تخته دایوش شکسته! به هر حال از ما گفتن و از شما نشنیدن(مخاطب خاص دارد!)

به شکنج زلف تو هر شکن،گره ای فتاده به کار من

به گره گشایی زلف خود تو ز کار من گره ای گشا

احسان از وبلاگ به سایت مبدل گشت!مستانه(آیینه شکسته سابق!)نام سایتی ست با رویه ای ادبی فرهنگی هنری متعلق به احسان عزیز.

مطلبی درباره دموکراسی و لیبرالیسم (تمرین دموکراسی)در شرق خواندم،جالب بود.من کماکان معتقد بر تقدم لیبرالیسم بر دموکراسی هستم.چون نردبان دموکراسی هم برای صاحبش مفید است هم برای دزدش!

همین ها رو فعلاً داشته باشید تا به وقتش لباس های زیر آقای قلعه نویی رو می خوام رو به باد پهن کنم!
--------------------------------------------------------------------
پا نوشت:
سالگرد مشروطه ست.درودبر روان پاک میهن پرستان سرزمین جاویدمان.آزادی خواهان

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی