هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مرداد ۳, چهارشنبه
استریپ تیز می کنیم

جالب بود!دیشب که وبلاگ نگاه می کردم دقت کردم دیدم دقیقا دو سبک نوشته دارم!یکی عصا قورت داده! دیگری عصا تف کرده!!!خب انصافا نمی شه وقتی صحبت ازنویسنده ای،کتابی،فیلمی وکلاموضوع ادبی-فرهنگی باشه اون شخصیت گستاخ وبی ادب خودم رو به رخ بکشم!کمی دندون رو جیگر می ذارم با ادب می شم ومی نویسم!ولی خب سبک دومم هم کم نیست.به هر دونوع نوشته هام علاقه دارم وهیچ وقت سعی نکردم برای خوش آمد شخص خاصی یا برای زبونم لال دستمال ابریشم کشیدن به نواحی خاصی !مطلب بنویسم.اصلا مورچه چیه که...

این آقا علیرضا معمم مکلای عزیز ما که به من می گه تو ازخدا مهربونتری! حرفهای زیادی به من زده وجواب های زیادی شنیده.من نمی دونم این وسط بین من واون حق باکیه؟!!فقط ببینین بخونین وقضاوت کنید.موضوع انشاء :سنگسار!

سه روزه که با دوچرخه این وراون ور می رم.لاهیجان شهربزرگی نیست.شب هاهم تاکسی گیرنمی آد یه ذره راه روهم زورم می آدآژانس بشینم مثل بعضی ها!اما یه چیزی این وسط...کلا راننده های عزیز ما چیزی به اسم دوچرخه رو به رسمیت نمی شناسن توقوانین راهنمایی رانندگی هم شکرخدا خیلی!!!بهش توجه شده!ولی درکل من راحتم.

تازه یه ورزش دیگه رو هم شروع کردم شروعی دوباره!فقط توروخدا نخندین!ما به یاد دوران جاهلیت رفتیم سراغ ورزش رزمی!این آقا مجید استاد ما مرد خوش اخلاق وبه معنای واقعی ورزشکاریه.فقط یه نقطه ضعف داره اونم این که جلوی خنده شو درمقابل جمع اراذل واوباش ما نمی تونه بگیره.شخصیت استادیش و مقام آسیایی و دک و پوزش جلوی ما هر ثانیه زیر سئوال می ره!به من می گه تو که جلسه اولت این جوریه وای به حال شیش ما بعد که احتمالا ماروبخوای استریپ تیز* کنی!سه جلسه رفتم تا حالا ببینیم می شه اون چیزی که استاد مجید دلبندم گفت بشه یانه؟!

«شورش ها وانقلابات وتشنجات موقعیتی برای تفکرجدید فراهم نمی کند،بلکه بن بست موجودراتا به آخر طی می کنند.» «ژیژک»

در زمینه هری پاتر همگام با دنیاییم کتب هایش را سردست می برند.گوشی N76همزمان با دنیا درایران به فروش می رسد.الان سرهر کوی وبرزنی طفلیIPodبه دست آخرین آلبوم چه می دانم امی نم ومریلین مانسون را گوش می دهد ونجوا می کند! لپ تاب هایمان هم CPU Dualcoreدارد اما تفکراتمان کی جهانی می شود؟!بابابه خدا Global Village فرهنگش راهم می خواهد.دوای درد ما جی.کی رولینگ عامه پسند نیست،نرم افزارآپدیت شده گوشی W850هم نیست. به که گویم این حکایت؟

*یعنی خلع لباس یا همون ....!آره!

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی