هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ تیر ۱۹, سه‌شنبه
نوغان و نطنز

فردا ظهر به همراه یک عدد کامیون و کلی وسایل عازم نطنز هستم.البته اینا همش بهونه ست من اصلا قصد این که به برادرم سربزنم و اینا رو ندارم.من به صورت پنهانی قصد بازدید مخفیانه از تاسیسات هسته ای نطنز رو دارم!به هیچ کس هم قراره چیزی نگم!!! اونجا قراره آب سنگین و کیک زرد وگاز سبز و گو...از نزدیک ببینم!نمی دونم اصلا تو نطنز کافی نت پیدا می شه!یا روزنامه شرق سر ظهر به موقع می رسه دستم؟!بازی ایران و ازبکستان رو هم باید به همراه همسفر عزیز تر از جانم!جناب راننده کامیون از رادیو بشنوم!قرار بود یه مطلب واسه روزنامه بنویسم درباره بازی!ای بخشکی شانس!کولر هم که نیس...ولی یه گریز می زنم به اصفهان پیش محسن جونم!!!محمود هم که دانشگاست مشغول آماده کردن تزش.هی بهش می گم بچه جون دفاع نکن از تزت حمله کن!بهترین دفاع حمله ست!!!

دوستانی که بنا به دلایلی از قبیل Errorهای ویندوز و اکسپلورر،مشکلات ISPوشاید ...نمی تونستن کامنت بذارن و فحش و فضاحتشون رو نثار کامنت دونی،بلاگر،بیل گیتس و بنده! می کردن می تونن به اینجا یعنی وبلاگ سابق من که به لطف میهن بلاگ به برهوت تبدیل شده برن و کامنت بذارن و فحش و فضاحت های خودشون رو نثار میهن بلاگ کنن!اجرکم عندا...

برای تشویق تیم ملی یه آهنگی پخش می شه از تلویزیون که من همش فکر می کنم الانه که یه مار از توی تلویزیون بیاد بیرون!(ساعت دوازده و نیم شبکه خبر!)

با یه طلبه وبلاگ نویس افتادیم سر جر و بحث!این بار موضوع سنگساره.می تونید تو کامنت دونی مطلب آخرش پاره آجرهایی رو که به هم پرتاب می کنیم ببینید!تعجب می کنم فردی در سال 2007 با توجه به این همه امکانات وعصر ارتباطات و استفاده از اون چنین متحجرانه...شوری آش بالاسری هاشون رو به زبون آورده،اینا نمی دونم چی می گن؟!قابل توجه ئه سرین خانم و بقیه خانم های فعال در مورد حقوق زنان،اون خانم در تاکستان بنا به شهادت افراد موثق سنگسار شد.رییس دادگستری قزوین هم به تهران احضار شد.(منبع روزنامه اعتماد و دوست بنده که دراین شهر دانشجوست)دراین موارد یه ضرب المثل زیبای گیلکی هست که می گه:

بعده فراغ نوغان // تی ...ین سولاخ قوربان!*

-----------------------------------------------------------------

* بعد ازاین که نوغان داری(پرورش کرم ابریشم) تموم شد حالا وقتشه که قربون اون سوراخ ...ت برم!(من شرمنده م ولی خیلی مرتبط بود!!!)معادل اون نوشداروی بعد از مرگ سهرابه!!!(انصافا این ضرب المثل های گیلکی می زنه توخال!)

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی