هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ تیر ۱۶, شنبه
نوشین و یانگوم!!پیوندتان مبارک

توی پست قبلی در مورد چای گفتم.حتما می دونین لاهیجان به خاطر یه چیز دیگه هم معروف شده.درست حدس زدین کلوچه!خب حتما همه کلوچه لاهیجان ومخصوصا مارک نوشین اونو میل کردین یا حداقل تعریفش رو شنیدین.این کارخونه حدود 45سال پیش به همت مرحوم محمدعلی بیگلری(که لاهیجانی هم نبود!)تاسیس شد وطی مدت کوتاهی شهرت زیادی پیدا کرد.حالا چرا چای لاهیجان با این همه کارخونه وقدمت بیش از صدوپنجاه سال روز به روز داره به محاق می ره ولی کلوچه نوشین فقط با یک کارخونه الان به بیش از یکصد کشور دنیا داره صادر می شه و روز به روز کیفیتش انصافا بالاتر می ره؟!خب چون دست بخش خصوصیه.از نزدیک بنا به همکاری شرکتمون با این کارخونه(سرویس اینترنت پرسرعت بی سیم)با کارکنانش و چارت اداری اون آشنایی دارم.دقیقه ای بیکار نیستن وهمه دارن کار می کنن.مدیر عامل و منشی ها ومهندس ها و کارمندا توی یه محیط شاید صدوخرده ای متری با پارتیشن بندی همه در کنار همن.هدف مشخصه و شرح وظایف معلوم(برعکس پژوهشکده چای که قبلا گفتم).خب اگر چای رو هم دست چند تا بنده خدایی مثل مرحوم بیگلری و...می دادن شاید اوضاع از این خیلی بهتر بود.

آقا ملت می شینن پشت کامپیوتر اینارو سرچ می کنن!ما یه اشتباهی کردیم یه بار از یانگوم اسم بردیم!این موتور جستجوی گوگل باز حیثیت نداشته مارو به زیر سئوال برد.البته بماند که هرکسی بااون اهداف مقدس می آد وبلاگ من دماغش نافرم می سوزه!چون چیزی درباره خانوم یانگوم نیست وهمش شایعه ست!همین اسمی که دوباره بردم ازش احتمالا بازهم صف عاشقان سینه چاک پورنویانگوموفیل*!!رو به سمت وبلاگ من می کشونه.من فقط یه ربع از این سریال رو دیدم ومتوجه نشدم علت اقبال عمومی به این سریال چیه؟

آها راستی یه معبد یانگوم توی لاهیجان هست ببینیدش!

-این که با تو وحرفهات موافقه اونم همین جوری بی هیچ دلیلی،ضامن این نیست که حتما می تونه برات همسرخوبی هم باشه!شاید اصلا از حرفهات چیزی سردرنمی آره روش نمی شه بگه!

-محمدرضا!دختر خوبیه!همه جوره قبولش دارم.درسشم تازه تموم کرده...

-(حرفشو سریع قطع می کنم!)ببینم سربازی رفته؟!

-ای خداااااااااااا!!! توکی آدم می شی محمدرضا؟!ما رو بگو با کی داریم مشورت می کنیم!!!

«بزرگترین ترس من نه نادیده گرفتن،بلکه مقبولیت بیش از اندازه است»

«باب دیلن».ایییییییی ولللللل ای ول!

*دوستداران فیلم های ...یانگوم!(امروز اگه سانسور نشم دیگه هیچ وقت نمی شم!)
*******************************************************
به لطف این دوست عزیز اولین مطلب من در بخش ورزشی روزنامه اعتدال(معرفی بازیکنان تیم ملی در جام ملتها)چاپ شد.حالا کی باشه کم کم در این روزنامه تخته شه!(سابقه ما در دوران دانشجویی خیلی قویه!!)

برچسب‌ها: , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی