هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ تیر ۱, جمعه
میزامپلی،مش، شینیون ،دکلره!!! و...پذیرفته می شود

1-تاالان نشده توی زندگیم از کسی الکی تعریف کنم.توی وبلاگ هم تا الان به قول معروف نان به کسی قرض ندادم!کلا آدم مغروری هستم بدون تعارف.ولی ازاین دونفر و وبلاگشون خوشم می آد.لطیف دوست جدیدی که ابتدای آشنایی ماالبته آنچنان زیبانبود،ولی حسن نظر ایشون ومحبتشون والبته مطالب علمی و بی طرفانه وبلاگشون من رو جذب کرد.دومی ماندانا که خب دربین کسایی که توی محیط زیست فعالن نیازی به معرفی نداره.من بااین که رشته دانشگاهیم منابع طبیعی بوده به اندازه یک دهم ایشون هم فعالیت توی این زمینه نداشتم.یک انسان واقعی بانظرات متفاوت والبته بسیار زیبا در مورد جامعه زنان.بدون تعارف بگم توی جامعه به این افراد نیاز داریم.

2-نیچه گفته بود «خدا مرده»ولی من می گم نمرده،زنده ست.ولی ماها گمش کردیم.این قدر دربند تعصبات و شاخ وبرگهای دین رفتیم که اصل رو فراموش کردیم...

3-یه نفر اومده بود توی وبلاگ ما بدین طریق:توی فیلد سرچ گوگل تایپ کرده بود«توضیح رنگ مش!».به نظر شما من تعطیل کنم اینجارو آرایشگاه زنونه بزنم؟!بعضی وقت ها(Intelligence Quantity) موتور جستجوی گوگل با IQ یه مرغ مرده برابری می کنه!

4-سخنرانی جناب کدیور در منزل عبدا..نوری در رابطه با حقوق بشر در اسلام سنتی و مقایسه اون با اصول حقوق بشر در سازمانهای بین المللی حاوی نکات خیلی خوب ومفیدی ست.در پستهای بعدی اشارات زیادی خواهم داشت.موضوعیه که باید روش بحث بشه.در ضمن کدیور هم از دانشگاه اخراج شد!

5-من می گم این تماشاچی های فوتبال رو توی بندرعباس ، ببرن به حماس کمک کنن برای انتفاضه!یه قلوه سنگ نیم کیلویی رو تا شصت متر پرتاب می کردن اونم نه یه نفر دو نفر! ده هزار تماشاچی فهیم!راحت می تونن کرانه باختری رود اردن رو بگیرن!!!

6-دو نفر رو می خواستن توی تاکستان سنگسار کنن که حکم باپیگیری وکلا و بسیاری از دوستان بلاگر معلق شد.امیدوارم این روش های غیر انسانی برچیده بشه.جدا تصور اجرای همچین حکمی خواب رو از سرم می پرونه.به خاطر یک اشتباه که اونم ناشی از فطرت انسانه...

7-شنبه تا سه شنبه احتمال زیاد ساری یا گرگان هستم.هویجوری!!گفتم جدی نگیرید!!!آپ می کنم با همون کیفیت همیشگی آبکی!
*************************************************

پلاس(وصله،پینه!!)

امشب خیر سرم می خواستم برم گرگان.بلیط اشتباهی تهران رزرو کرده بودند برام!!!نصفه شب ساعت دوازده برو ترمینال بعد مثل چی!دوباره بیا خونه.درنظر داشته باشید که میهن بلاگ دو روزه کامل سیستمش خوابیده.اگه وبلاگ سابق(میهن بلاگ) بودم بااین شرایط قبلی سه تاDVDفحش های نکشیده اورژینال! از خودم تولید می کردم و به منصه ظهور می رسوندم! الانم کمی عصبیم.هوس یه قوطیAbsoluteکردم،نصفشو کوفت کنم بقیه رو بریزم رو سرم!یه ساعت آهنگ گوش بدم و بعد کپه رو بذارم تا فردا که برم ...

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی