هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ خرداد ۲۶, شنبه
توخدمت همتون ایشالا! عروسی کنیم

1-گاهی دونستن اون چیزی که نمی خواهیم خوبه،اما ندونستن اون چیزی که می خواهیم همیشه بده.یه نگاهی به بیشتر مخالفتهایی که توی کشورمون وحتی دنیا می افته بیندازید.دلیل انحراف بیشتر حرکات اصلاح طلبانه و آزادی خواه با وجود شروع پر شور و خوبش همین می تونه باشه.

2-نوشته جدید آقای داریوش آشوری متفکر فهیم ایرانی درباره زبان پارسی در اینترنت خیلی جلبم کرد.

3-یکی از دوستان امروز می گفت جامعه کثیف تر از اونیه که داریم صحبتشو می کنیم...

4-لطیف عزیز یه دوتا مطلب در مذمت کمونیسم نوشت ولگردهای کمونیستی که نام ونشونی ندارن و فقط کامنت می ذارن براش کمی مشکل ساز شدن.می دونم چی می کشه از دست این کمونیستها. توی وبلاگ قبلی گاهی به من هم اظهار لطف!می شد!!!.اما این بار با آرامش تمام رفتم براشون توی یکی از وبلاگهاشون کامنتکی نوشتم.به خدا نه توهین کردم نه عصبی بودم!البته خود نویسنده وبلاگ به نظر پسرخوبیه.ولی مشکل کمونیسم اینه که پسرها و دخترهای خوب جذبش می شن وتبدیل می شن به جلادهای KGB.هنوز جوابی دریافت نکردم.احساس می کنم دارن نوشته های مارکس رو با قدرت تمام نشخوار می کنن تا جوابی بدن!بعیدمی دونم البته!

5-هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد...نمکش می زنند!

6-خانه به دوش عزیز خیلی به ما لطف داره.مردوک هم همین طور به اضافه سکوت واحه.دوستان براتون آرزوی موفقیت و پایداری دارم.ما که خیس عرقیم از شرم.ایشالا جبران کنیم.تو خدمتتون عروسی کنیم!!!!(فکر می کنم برعکس گفتم!)

7-ما را به رندی افسانه کردند // پیران جاهل شیخان گمراه

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی