هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ خرداد ۳۰, چهارشنبه
شجریان دیگه کیه؟!من ناسلامتی روشنفکرم

1-گرگان که درس می خواندم در دوسال اول رییس دانشگاهی داشتیم به نام دکتر تربتی نژاد.زیاد حس خوبی نسبت به او نداشتیم.نه سخنوری و نه بارعلمی و...ونه حتی تیپ ریاست یک دانشگاه تخصصی منابع طبیعی راداشت.درلاهیجان دانشگاه غیرانتفاعی هست به اسم ...به ریاست ...که انسان موجه ای ست از قضا ازاسرای جنگ هم هست وداعیه اصلاح طلبی نیز دارد.سخنران خوبیست وتیپش هم...ای بد نیست!چند روز پیش شنیدم که دختر وپسر دانشجویی را که شاگرد خودش هم بودند به بهانه صحبت کردن در جلوی دانشگاه تحویل ماموران نیروی انتظامی داد.به درست وغلط بودن رسالت فرهنگیش کاری ندارم.اما همان روزهای ریاست دکتر تربتی نژاد در گرگان،دبیر انجمن اسلامی دانشگاه به علت نوشتن مقاله ای توهین آمیز(که انصافا توهین آمیز بود) از طرف دادگاه انقلاب گرگان و سپاه پاسداران تحت پیگرد قرار گرفت.دکتر تربتی که ما این همه در مذمت و ناشایستگیش داد سخن به آسمان می دادیم،نگذاشت دانشجویش یک شب حتی در زندان بخوابد.سند زمینی به ارزش میلیاردها تومان برایش به عنوان وثیقه فراهم کردو در دادگاه هم ازاوحمایت کرد...در عجبم از تفاوت فطرت آدمیان.

2-سلول های مغزم به خاکستر نشستند!

3-دوستی برگ جریمه اتومبیلش را نشان می داد.خلاف کد:... نوع خلاف را پیدا کردیم.عدم رعایت فاصله قانونی با ریل راه آهن!محل تخلف میدان امام آستانه!!نمردیم وبه چشم راه آهن شمال را هم دیدیم!!!!

4-دوست کمونیست ما نظری انداخت به ما .قضیه را کش نمی دهم.فقط این که آدمیان هنگامی تیره روز شدند که ادعای نجات همدیگر را با ایدئولوژی یک جانبه و...داشتند.من ادعای نجات نوع بشر که هیچ،ادعای بستن بند تنبان خود را هم ندارم!

5-طرف برای این که بگه کلاسم بالاست می گه شجریان گوش نمی دم این یارو دیگه کیه های های می کنه؟!وا...تا دیروز ندیدن نرگس و یانگوم و فوتبال،کلاس روشنفکری بود!شجریان؟کیه؟!یاللعجب!!!

6-عجیب واقعه ای و غریب حادثه ای ست // انا الصطبرت قتیلا و قاتلی شاکی

7-دقیقه نود بازی استقلال – پیکان فصل پیش.پیروز قربانی گل می زند استقلال دو بر یک بازی را می برد وبه صدر جدول می چسبد!امیر قلعه نویی در مصاحبه با خبرنگاران:«به اعتقاد من امام زمان کمکمون کرد!».آیا باشگاه پیکان لشکر کفر بود؟ یا امام زمان طرفدار استقلال؟!

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی