هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ خرداد ۲۷, یکشنبه
داداشت چی کار می کنه!؟

1-از خودم مسخره تر و بی مزه تر می خواین؟!خوابایی که می بینم!پریشب خواب عباس عبدی رو دیدم!.خواب دیدم با بابام سر سفره نشسته داره صحبت می کنه.سفره مونم بوی نفت نمی داد!جالبه تا منو دید حال و احوال و اینا(کلا در عالم ناسوت!(واقعیت)، یه بار آقای عبدی رو از یه متری دیدم سلام کردم!).از داداشم پرسید که چی کار می کنه؟!(به داداشم بگی عباس عبدی کیه؟مطمئننا یا می گه داماد اکبر عبدی یا بوقچی پرسپولیس!).بینی و بین ا...از این خواب مزخرف تر و بی ربط تر دیده بودین؟!

2-حماس و فتح افتادن به جون هم.آشپز ابومازن رییس فتح رو دست و پا بسته از طبقه پانزدهم ساختمان پرت کردن پایین .به مجروح های هم توی تخت بیمارستان شلیک می کنند.من نمی تونم باور کنم اینا کار آمریکا و اسراییله.این وحشی گری ها فقط از برداشت نادرست از دین و جهاد ناشی می شه.از تعصب...

3-آلبوم تصور کن سیاوش قمیشی رو گوش دادین؟مخصوصا همین آهنگ تصور کن که یه کپی زیبا از کار بی تلزه(Beetles).به نظر من آقای ه.ش.زیاد جدیدا سیاوش قمیشی گوش داده که جهانی رو تصور کرده که توش زندان یه افسانه ست!!!البته صدای هم صدایی ها اینجا هنوز پلیس ضد شورشه!نه بمب هسته ای داره ...ولش کن!...

4-آقا خواب ما تعبیر شد!گفتگوی(مناظره)خیلی جالب و مفید به فایده جناب مهندس عبدی با دکتر نیلی(منظره یک سیاستمدار اقتصاددان با یک اقتصاد دان سیاستمدار).من که نکات زیادی یاد گرفتم از هردوشون توی این مطلب و البته طرفدار آراء آقای عبدی هستم تا حدودی.

5-انصافا شاهکار مهندسی ایرانیه!یه پل عابر پیاده نصفه!تصور بفرمایید عجله دارید و...(اجماعا برای روح مرحوم کسی که عجله داشته و از روی این پل رد شده تقاضای مرحمت و آمرزش کنین!).اگه عکس زیاد جالب نیست به خاطر اینه که توی ماشین ساعت دو نصفه شب با دوربین VGAگرفتم!

6-اینم مثل بقیه ست محمدرضا،سرکاریه!...6 Monthes Laterآقا !دوهفته بعد عقدکنونه ماست می آی دیگه؟!مرتیکه دون ژوآن!

7-خداوندا من در کلبه فقیرانه خود...بی معرفتیه یادی از شریعتی نکنم .کتاباشو خوندم همه رو .یعنی این که نون ونمکش رو خوردم،پس رسمش نیست در سالگردش یادی ازش نکنم.هر چند که کماکان در زمینه ایدئولوژیک بسیار مخالفم باهاش.حکایت من با دکتر شریعتی حکایت عشق و نفرته.مطلب شرق درباره شریعتی قشنگ بود.

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی