هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ تیر ۲۷, چهارشنبه
آمدیم

سلام!!!

یه وقت فکرنکنین که گذاشتم کنار واینا!کلا مثل آقای آصفی تکذیب می کنیم!

ولی انصافا، للهی!چه حرفها که پشت سرما ننشستین ونگفتین.اجرکم عندا..!از شوخی مثل بند تنبون در رفته!جای همه تون خالی.اولاش البته حمالی و باربری بود ولی خب دیگه به محض این که همه چی سروسامون گرفت سیستم دودرو رو کردیم وفرار به سمت اصفهان.بدون تعصب وتعارف اصفهان شهر ایده آل منه خیلی خوشم می آدازش.لهجه قشنگ مردمش وشوخ طبعی تقریباهمگانی که باعث ایجاد فرصت هاوموقعیت های تکرار نشدنی می شه برای من!پنج روزی رو که اصفهان بودم درخدمت محسن عزیز بودم که حسابی مزاحمم شد!(مزاحمش شدم!).نتونستم طاقت بیارم وکرمم رو ریختم یه وبلاگ برای محسن درست کردم.البته باتوجه به وسعتی که در بعضی نواحی ازاین موجودسراغ دارم بعید می دونم که سالی یه بارهم آپ کنه ولی خب دینی بود بر طوق ما که ادا شد!

ازاین چند روز براتون بگم که متاسفانه جنگ داخلی عراق به شمال این کشور و بخش کردنشین اون هم منتقل شد که این وسط ترکیه نقش پررنگی داره.این ملت کرد نمی دونم کی می خوان رنگ آرامش رو ببینن؟بازهم ما ازیه تیم تعریف کردیم زرتش دراومد.آرژانتین تو فینال برعکس پیش بینی دقیق بعضی ها(اولیش خودم)دقیقا له شد!قیافه مغرور این دونگا که مثل لاتهای سرگذر محله های فقیر نشین کامپیناگرانده ست حالم رو بهم می زنه...آقا راستی نمردیم یه نیمه درست وحسابی از تیم قلعه نویی و دوتا تعویض پدرومادر دار دیدیم ازش!مبعلی خیلی خوب بازی کرد ایران هم انصافا چین رو نیمه دوم کوبوندتش(یکی از افعال مهجور نیمه سفلی طهران غدیم!)

اون قضیه سنگسار هم مرده سنگسار شده و زنه توی زندانه هنوز که بعید می دونم حکم ملغی بشه...(منبع: دوستان موثق تر!)

ازهمه دوستانی که این مدت توی این گرمای تیرماه حسابی مارو خجالت دادن ممنونم.مخصوصا آقا لطیف بااین کامنت آخریش و آلوچه عزیز و باقی بروبکس که درسمت چپ مشاهده می کنید که زانوبندی که به پای چپشون بسته اونارو ازحریفشون متمایزمی کنه!(چه قدر ور زدم!آب و هوا خوب ساخته دیگه!)

ازامروز فرت و فرت آپ کردن ما شروع شد!

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی