هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ تیر ۲۹, جمعه
امکانات در حد تیم ملی!ولی نه ایران

اصفهان که بودم یکی دیگه از بچه های دوران قدیم رو که به خواست خودش اسم نمی برم ازش دیدم.ازدواج کرده بود.همسرش هم البته از هم دانشکده ای های بنده بود.دوست ما گفت چه آروم شدی!و برگشت به همسرش گفت اینو که می بینی توی دانشگاه یه حرف که بهش می زدی دویست و پنجاه تا جواب می داد!!!واقعا معنای این پست ئه سرین رو با تمام وجودم حس کردم.دیگه حوصله ای برام نمونده که بخوام کل کل کنم اما گاهی با شنیدن حرفهایی هنوز صورتم سرخ می شه.

صورتم سرخ می شه وقتی می بینم وزیر امور خارجه سرزمین جاوید برای یه مقاله روزنامه می ره بحرین دست بوس امرای عرب و معذرتخواهی می کنه.برادر من مقاله یه روزنامه با اظهار نظر رسمی متفاوته.تمام کشورهای عرب حوزه خلیج پارس ادعای مالکیت امارات رو روی جزایر سه گانه توی بوق و کرنا کردن،توی جنگ هشت ساله گربه رقصونی هاشونو دیدیم،و...حال باید بحرین تمامیت ارضی مارامورد تهدید قرار بده؟!بحرینی که مردمش اصالتا ایرانی هستند؟!دلار های نفتی شون رو توی خوزستان به اسم امه العربه الواحده خرج کنن و ملت ما رو به جون هم بیندازن؟!این عمل وزارت امور خارجه با هیچ مقیاسی و هیچ توجیهی قابل قبول نیست...

برای چهارمین دوره پی در پی به کره جنوبی برخورد کردیم (جام ملتهای آسیا رو می گم خوابی مگه؟!)

برای تسهیل در امر نظر گذاشتن رفتم به سایت هالوسکن و یه قالب نظردهی و ترک بک دانلود کردم .مطمئننا مشکلاتتون مرتفع شده دیگه! خدایی بلاگر به این بامعرفتی دیده بودین؟شب که می خوابم(همون موقعی که آقا پلیسه بیداره!)به فکر شمام که هربار سرمی زنین امکانات رفاهی تون در حد تیم ملی باشه!مخصوصا شما!

پرژن بلاگ چن روز هک شده بود.الان هم با این که درست شده اما کامنت نمی شه گذاشت.آقا ما هی می گیم از سرویس دهنده های ایرانی استفاده نکنید شما باز قبول نمی کنید!اون هکرها اگه خیلی واردن بیان بلاگر رو هک کنن.

شریعتمداری با مرعشی،ولایتی با جواد لاریجانی،جواد شمقدری با صفار هرندی در سه زمینه افتادن به جون هم!آی صفا داره تماشای دعوا آی صفا داره!به جون خودم اساسی دارم حال می کنم و چیز یاد می گیرم!
-----------------------------------------------------------------------------

دومین مطلب ماهم در روزنامه اعتدال چاپ شد.از لطف همیشگی آقا مهدی ممنونم

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی