هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مرداد ۵, جمعه
آفتاب دوباره برماخواهدتابید

آفتاب آمد دلیل آفتاب!من بحث رو بااین معمم مکلای گرامی آقای علیرضا یه طرفه تموم کردم.به قول خودش کلی هوادار وای میل وکامنت در هواداری از دیدگاه خودش داشت(مثل این برنامه های خانواده تلویزیون!)خب من هم داشتم!کسی ندیدم ازخواننده های وبلاگم منو تایید نکنه!به هرحال هرکسی یه سری خواننده داره ازجنس خودش!(براتون ناراحت شدم که شماروازجنس خودم حساب کردم حرفمو همین الان جوهر کی بوردخشک نشده پس می گیرم شرمنده م به خدا!!تکرار نمی شه).حالا چراگفتم آفتاب؟اعتماد روز پنج شنبه مصاحبه خوبی رو باآقای فاضل میبدی ازاعضای حوزه علمیه قم چاپ کرد که مطالب جالب و روشنی توی اون(برعکس دفعات قبل)درباره ضروریات،مقتضیات و ظروف زمان ومکان در فقه اسلامی صحبت شده بود.درضمن این که از کسی مثل خلخالی دراوائل انقلاب برسیم به هاشمی شاهرودی نشون می ده فقه اصلاح پذیره و تلاش هایی که انجام شده آنچنان بی اثرهم نبوده.

در زمینه جداکردن جنسیتی دردانشگاهها وبیمارستانها هم مقالات خوبی چاپ شده بود از افراد مختلف که خوندن ومقایسه اونا جالب بود.

آقا هرچی خدا ازمن بدش بیاد من دهها بار بیشترشو ازاین رجاله فرزاد حسنی بدم می آد.با اون قر اطوارهای...(استغفرا...)!یه ترانه ای جدیدا خونده شده وصف حاله این جوونک مجریه!

خوشحالم آرش سیگارچی عزیز،گیله مرد دوست داشتنی،هم سلامتی شو به دست آورد هم داره تبرئه می شه.آرش وبلاگ نویسیه که چند وقت پیش به جرم همیشگی همه بچه های روزنامه نگار وخبرنگار(تشویش...اقدام...برهم زدن...توهین..و...)محکوم شده بود ودر مدت زندان به بیماری مهلک سرطان هم دچار شده بود.آرش الان سلامتی شو به دست آورده درکنارهمسرش رافونه خانم که همشهری ماست زندگی رو دوباره شروع کردند.مثال ققنوس. مدت زمانی روکه بیماربود هم دست ازنوشتن برنداشت.

امروز اخبار ظهرگاهی شبکه خبر رو که گوش می دادم این خانم مجری بنده خدا درعرض پنج دقیق بالای پنجاه بار کلمه هسته ای روبه کاربرد!یه جوک خیلی خیلی بامزه هم اگرهر دفعه تکرار بشه لوث می شه.انرژی هسته ای که جای خودش،نه خیری ازش عاید شد نه حقی گرفته شدو...

گاهی وقت ها بیکاری بهتر از بیگاریه...

پیام دوست شنیدن سعادتست وسلامت//من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

مهندس مهران گل بالاخره آپدیت کرد!

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی