هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مرداد ۲۰, شنبه
مگه قسطی می شه؟باش تا بشه

تو هیاهویی که پارسال برای کاریکاتوریست دانمارکی راه انداخته بودند،مردکی از آشنایان توفیق اجباری بود که از قضای روزگار مغازه نوشت افزار و اسباب بازی داشت.ادعای اسلام شناسی و دینداریش هم که...چندین باری هم صحبت شده بودیم.داد وبیداد که آی توهین شده،من هم جنس اروپایی و آمریکایی نمی آرم و...نگاهی به ویترینش انداختم دیدم ساعت فانتزی ای برق می زند.رویش نوشته است به لاتین کشتی نوح.کاریکاتوری از حضرت نوح به همراه حیوانات در کنارش بود.نشانش دادم و گفتم بخونش!ونظرت رو بگو!مگر نه این که پیامبر اولوالعزم است؟حال بگویم بیایند مغازه ات را به آتش بکشند خودت را برعکس سوار الاغ کنند؟!

«هزار دعوی اما نه یک جو اندیشه // هزار حرف ولیکن نه یک قدم رفتار»

مدتهاست به این نتیجه رسیدم که کمتر کسی حرف منو می فهمه حالا دلیلش اصلاً مهم نیست ولی مجبورم بگم باباجان گودرز به شقایق پیشنهاد ازدواج نداده هنوز! مسائل رو با هم قاطی نکنید! شاید بعضی وقتها بهتون دروغ گفتم یا خواستم زبونم لال اسگلتون کنم!ئه سرین نصیحت خوبی بهم کرد.چشم چون چند ماهی هم ازم بزرگتری بازم چشم ئه سرین گیان عزیز.

یه مدته اطرافیان خیلی!!!بهم لطف دارن به قول معروف

«ترسم از ترکان تیرانداز نیست // طعنه تیر آورانم می کشد»

نوری المالکی نخست وزیر عراق اومده بود تهران برای تحکیم روابط یا بهتر بگم ...ولی بنده خدا نتونست کاری از پیش ببره.فعلاً در عراق برگ برنده دست ایران وعربستانه واین اصلاً خوب نیست.مصاحبه سفیر عراق در تهران رو با روزنامه اعتماد حتماً بخونید تا ببینید انصافاً چه دیپلمات کارکشته ایه این مرد و چه حرفهای روشن کننده و جالبی زده.ومقایسه کنید با حرفهای سفرای ما...

می گن زن بگیر.منم جیبام رو نشون می دم می گم نیمکره های چپ و راست جیبم فعلاً خالیه!باز می گن زن بگیر.می گم مگه قسطی هم می دن؟!بازم از رو نمی رن...خب مجبورم بگم کی زنشو به من می ده!!!؟نمی دونم چه جنس قراضه ای (زبونم لال) توی انباری فک و فامیلاشون دارن می خوان به ما قالب کنن!استغفرا.. وربی اینارو خودت درستشون کن خدایا!

استهزای سقراطی نوشته حسن مرسلوند.خیلی خوشم آمد ساده و پرمعنا

از 53نفر خواهم گفت وتاریخ مختصری از حزب توده.

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی