هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مرداد ۲۹, دوشنبه
دوستان جانی

به لطف این وبلاگ با دوستان خوبی جدیداً آشنا شدم که انگیزه منو چندین برابر کرده.فکر این که یه روزی نتونم بنویسم یا این وبلاگ رو ترک کنم آزارم می ده.

ازجان طمع بریدن آسان بود و لیکن//از دوستان جانی* مشکل توان بریدن

شهروند امروز نشریه(مجله)ایه که محمد قوچانی پس از این که هم میهن رو توقیف کردند به راه انداخته.خوبیش اینه که تمام مطالبش رو توی یه وبلاگ هم می ذاره.باوجود قیمت نسبتاً گرونی که داره انصافاً می ارزه چون با هجومی از تحلیل های قوی ومطالب خواندنی مواجه می شید.نمونه این مجلات رو قبلاً با تماشاگران،دانستنی ها،دانشمند ومجله فیلم داشتیم.

تیم قایقرانی ایران به خاطر پرداخت نکردن شانزده هزار دلار ناقابل از المپیک ومسابقات جهانی حذف شد ویکی از بهترین اعضای اون به آلمان پناهنده شد!اونم تو دوره ای که می تونست مدال آور باشه.یادمون نمی ره انوشیروان نوریان رو که به استرالیا پناهنده شد و توی المپیک قبلی برای تیم ملی استرالیا مشت می زد!!!

یه طرحی توی ذهنمه که دارم کم کم پیاده ش می کنم یه نفر می دونه چیه!به موقعش خبرتون می کنم.

این نوشته عباس عبدی درباره مشروطه نفت زده ارزش سه بار خوندن رو داره!

دفتر من در وسط //باد ورقش می زند تند تند//باد چه بی حوصله ست//باد؟نه...//بی حوصله من بوده ام(زنده یاد عمران صلاحی)

*جانی نه به معنای قاتل!!!بلکه جون جونی!

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی