هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ شهریور ۱۵, پنجشنبه
اگه یه روز پرزیدنت شم

یه دوستی گفت حالا که کاندیدا شدی برنامه هاتو بگو...پس ملت گوش کنید:

قول می دم اگه رییس جمهور بشم:

ریالی از پول نفت رو خرج نکنم

اقتصاد آزاد رو سروسامون بدم ودولت رواز بخش اقتصاد خارج کنم

به جز صنایع حساس بقیه رو به بخش خصوصی واگذار کنم

سیاست خارجی رو به سمت تعامل مثبت بادنیا سوق بدم

آموزش پرورش وبهداشت رو اندکی ارزونتر وباکیفیت تر کنم

ازتمام ظرفیت های قانون اساسی استفاده کنم

محیط زیست ومنابع طبیعی روازاین وضع نجات بدم

به هیچ کس قول کار،مسکن وازدواج ندم بلکه شرایط به دست آوردنشون رو آسون کنم

ازمدیران درمدیریت و نظارت واز مهندسان دراجرا بهره بگیرم نه بالعکس

رابطه صنعت ودانشگاه رو بهبود ببخشم وبودجه بخش پژوهش رو زیاد کنم

آزادی بیان رو برای پیشرفت کشور ونه توهین به دیگران پاس بدارم

ایران روبرای تمامی ایرانیان بخوام واز امتیازات ویژه برای خواص صرف نظرکنم

منافع ملی رو برمصالح ایدئولوژیک ترجیح بدم

سرمایه ها ونخبگان رو از خارج کشور به داخل بازگردونم و...

وبلاگم رو هر روز آپدیت کنم!

به جزاین آخری بقیه رو اصلاً نمی تونم انجام بدم چون اینجا مالزی نیست...ایرانه!

گاهی ناامید می شم از نوشتن،پاستوریزه نوشتن ودرعین حال طنز نویسی اونم بارعایت خطوط قرمز وخندوندن نژاد ایرانی که واقعاً هم سخته اونم بخشی از جامعه که وبلاگ می خونن ومشکل پسند ترهستن...واقعاً سخته.خیلی...

می گویند حسین موسویان در قبال گذرنامه پنج ساله انگلیس حاضربه جاسوسی شده واسرار پرونده اتمی(خودش یه گاف بزرگه ها!) رو به سران اتحادیه اروپا داده!مثل اینه که من در برابر یک خروس قندی!!! برم در مدح دولت فخیمه یه مطلب بنویسم یااینکه پرسپولیسی بشم!

بیا وکشتی ما در شط شراب انداز // خروش و ولوله در جام شیخ وشاه انداز

دین اندیشان متجدد«روشنفکری دینی از شریعتی تا ملکیان»نوشته محمد منصور هاشمی.خواندنش برای کسی که علاقه مند به دانستن وفهم روشنفکری دینی است اکیداً توصیه نمی شود!ولی کتاب خوبیه.

چند لینک مرتبط با کتاب:
http://sociologyofiran.com/index.php?option=com_content&task=view&id=348&Itemid=45

http://st-behesht.blog.com/1982870/
http://www.talash-online.com/didgha/matn_43_11.html

یه دانشجویی سر کلاس درس وصایای امام از استاد پرسیده این کتاب نوشته کیه؟!(باور بفرمایید اتفاق افتاده!)

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی