هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مهر ۱۲, پنجشنبه
بدوبیا آپم،نظر یادت نره ها!وبلاگت محشره

شور و حال عاشقانه را عدد بده...

یه بنده خدایی،غریبه نیست،درصداقت وپاکیش هم جای هیچ شکی نیست،دوست داره منو به راهی که خودش انتخاب کرده رهنمون کنه،دوست داره منومجاب کنه که دراشتباهم،یاد اون حکایت دومردی افتادم که یکی پارسا بود ودیگری فاسق.به هم رسیدند ومباحثه ای درگرفت بینشان به درازای چندین شبانه روز.سرآخر پارسا فاسق شده بود وفاسق،پارسا! منم دور از جون ازاین می ترسم دوست عزیز!*ولی به هرحال من راهی رو که انتخاب کردم احساس می کنم راه غلطی نیست...

دوستانی که از سرویس دهنده های ایرانی بلاگ استفاده می کنن مطمئنناً به یه سری از کامنتها برخورد کردن که: بدو بیا آپم،مطلبت عالی بود به منم سربزن،وبلاگ خوبی داری پیش مابیا نظریادت نره...!منو تو این درد با خودشون شریک بدونن.کشیدیم آقا می دونیم!حال دل سوخته را سوخته دل داند وبس.

سپاهان داره می ره به فینال جام باشگاههای آسیا.داره نتیجه مدیریت قوی و اعتماد به مربی رو می گیره .تبریک به احسان عزیز دوست اصفهانی گزیده کار ولی کم کار!(البته به هرحال دانشجوی کارشناسی ارشدبودن اونم تو یه رشته فنی-مهندسی سخته)

چند شبه که تاسحر با بچه های قدیمی(بیشترشون هم ازم چندسالی بزرگترن)تا ساعتی به سحرمونده فوتبال بازی می کنیم.نپرسین کجا فقط؟!شدیداً احساس جوونی می کنم وقتی میبینم همه کم آوردن ومن تازه گرم شدم!!!

راجع به این پیشنهاد هم فکرکنید. من که خیلی موافقم.ازاین شلوغ بازیهای وبلاگی بهتره.

*****************************************************

پانوشت:

*البته که این طورهم نیست ایمانش رو دوست دارم ومی دونم محکمه

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی