هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مهر ۲۱, شنبه
من ایران رو بردم به جام جهانی!باورکنید

الا یا ایها وایتها الصائمین مبروک عیدکم وعیدکما!

ماه رمضونی که متوجه نشدیم روزاولش کی بود؟آخرش کی؟والا!ما که جزء صائمین نبودیم(تارِکُ الصیام!)اما خب رعایت نمودیم.عادتی که درماه رمضان دارم اینه که هرجا ربنای استاد شجریان رومی شنوم ساکت می مونم تاتموم شه.ازمعنویت وحالت های مربوط به اون چیزی سردرنمی آرم اما خیلی احساس قشنگی داره که من اونوبیشتر به صدای مخملین وناب استادشجریان مرتبط می دونم،مثلاً اگه یکی ازاین مداحهای لس آنجلسی می خواست همین روبخونه مطمئناً روی من هیچ اثرمثبتی نداشت.صدای مرحوم موذن زاده اردبیلی هم به همون منوال.خدارحمتش کنه ونیز شجریان روبرامون حفظ کنه.اما نمی تونم اینونگم که ماه رمضونم ماه رمضونای دهه شصت وشاید قبل ترها که خب نسل من ندیده.دیگه الان نه عیدنوروز اون شوروحال رو داره نه ماه رمضون فضای خودشو ونه روزای ویژه دیگه...این درد روزمرگی عمومی شده.

فردا برام یه روز خیلی ویژه ست.استقلالِ محبوبِ ما باپرسپولیس بازی داره وامسال اولین سالیه که برادرِ کوچکترم کنارم نیست(نترسید!رفته پیِ زندگیش!)اون یه پرسپولیسیِ اولترا متعصب! می باشد وکلاً پدرومادرم همیشه دعامی کردند بازی مساوی تموم شه!اصلاً می خوام قبل ازبازی بگم،دلم گواهی می ده استقلال علیرغم وضعیت نابسامانش بازیو می بره...از دارودسته نیویورکی، پنج نفراستقلالی بودند یاهستند.به هرحال لو دادند!خلاصه این که ازلینکهای ماوخوانندگامون هرکی پرسپولیسیه بدونه من گفتم وثبت کردم ما می بریم!!!درضمن کامنت برعلیه استقلال ننویسین که خیلی بی جنبه وعصبی هستم دراین مورد!عواقبش پای خودتون!دلم می خواست برم ورزشگاه ولی ازاونجایی که به آرشیو رجوع می کنم ومی بینم هرباررفتم،استقلال گندِ زیبایی زده نمی رم!یه بار تا دمِ ورزشگاه رفتم برگشتم،استقلال برد!فقط این که پاقدمِ پدرم هم خیلی افتضاحه!دروکه بازمی کنه یا استقلال گل می خوره یاتیم ملی!همه فامیل می دونن این قضیه رو.توی بازی ایران-استرالیا یکی ازعوامل مهم صعود ایران من بودم که با یه کلکی پدروفرستادم مغازه!باورکنید نقش من از خداداد عزیزی بیشتربود تو اون بازی!!!

راستی باهمکاری این دوست به صورت مشترک(البته من ازمیانه راه همکارشدم!)دروبلاگی به معرفی کتاب می پردازیم.اولین مطلبم رو امروز نوشتم

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی