هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مهر ۲۵, چهارشنبه
مواظب باشید نروید در لیست!شرمنده ی شما نشیم

بگذر از کویِ ما / کن نظر سویِ ما / به هر طرف ببین چو رو کنم

در پیِ من دوان / گشته پیر و جوان / از این جنون چه گفتگو کنم؟

چه روزهایی شده این روزها.دستم شده مثل سوزن چرخ خیاطی وهی تند تند تایپ می کند!انگاری قضیه راخیلی جدی گرفته ست بیچاره!صاحب دست که خودش همچنان دچار لالمانیسم است!آن هم در روزگاری که اگر یک کلام نگویی می آیند،می برند و...به ریشت می خندند و گمان می دارند که لابد احمقی!

خرس مُردار خوار بزرگ به همراه کفتارهای دوروبرش آمده اند مهمانی...دلمان خوش ست اسمش دریای خزر است!

این مطلب درباره روشنفکری دینی وتضاد های آن وچگونگیش از جناب نیکفر دراین بلاگ خواندنی بود.

این اخبار بیست وسی شبکه دو با آن کامران نجف زاده*خیلی سعی می کنند مملکت را گل وبلبل واصلاح طلبان را اَخ وجیز! واحزاب را ناتوان جلوه دهند.انصافاً خیلی خودشان را تحویل می گیرندها!

مرگ بر فرانسه هم امسال شنیده شد!ای جااان!

سیذارتا را دیشب تا صبح خواندم.مبتلا به بیخوابی شده ام.ولی گذشته ازاینها من از عرفان هندی و بودیسم وشعرهای مربوطه واینها اصلاً حتی یک درصد هم نمی فهمم.حالا من هرمان هسه که نمی شوم ولی اگه یه نفر به من بگه توی این دین بودا چه خبره نیروانا چیه ممنون می شم!درضمن دنیایی که همه بودایی وپارسا باشن پس چه جوری چرخش می چرخه؟!

***************************************************

پاک نوشت!:

*ایشان جزء لیست اعدامهای انقلابی من است!مواظب باشید نروید در این لیست!واما شمه ای! از اعضای این بِلَک لیست:جواد خیابانی،هرمز شجاعی مهر،حسینی(مجری سینما گلخانه)،مرآتی(خبرنگار عراق ولبنان)،سیروس مقدم(کارگردان نرگس!)،بازیگر نقش یانگوم!،سیدجوادحسینی،چنگیز حبیبیان،مجیداخشابی و...

**ازاین پست حالم بد شد خودم هم رفتم تو لیست!

برچسب‌ها: , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی