هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ آبان ۳, پنجشنبه
من مشروط شدم پس اغتشاش گرم

دندانِ چپِ دریچه کور است // آدینه ی کهنه بی حضور است

گویی که جهان همه معماست // این ها همه آفت سماوی ست

اوضاع وخیم است.آقا خانم خیلی وخیم است. طبل جنگ زیر دست راست است.راستی های جنگ طلب.بنیاد گراهای دینی.حوصله ی واکاوی ندارم...حوصله ی هیچ چیز را ندارم.

مشکل ما زنده گانند نه مرده گان.مرده گان مرده اند وجبر تاریخی چیز مزخرفی ست.رودخانه هیچ وقت تکرار نمی شود تاریخ رودخانه ست.نمی شود پای را دوبار درآن فروکرد...نمی شود نمی شود،اصلاً نمی شود.

مطلب قبلی بوسیله دوست عزیزی در بالاترین گذاشته شده بود و کمی اقبال داشت که فیل.تر نشدیم.ممنون دوست عزیز ازاین که گفتی در اداره فیل.تر کنی(فیل هواکنی سابق)آشنا دارم.

دانشگاه پلی تکنیک گفته ست اغتشاش گران حدود پنجاه دانشجوی مشروطی واخراجی بوده اند.من دو ترم سابقه ی مشروطی دارم.خوشحالم که در دسته بندی سیاسی کشور عزیزم بالاخره جای گرفتم.

قالب نوشتن را دارم کم کم عوض می کنم.خشنودیم به خشنودیش!

داوود هرمیداس باوند درباره ی خزر نوشته ست(جزء مطالب پایین صفحه ست). باوند را در امر سیاست وروابط بین الملل از کسانی می دانم که سَرَش می شود.

این خود سانسوری هم ما را نمود.چه درکامنتهایمان چه درپستهایمان.به امید روزی که بشود نظرمان را یک درصد هم که شده باخیالِ راحت بگوییم.

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی