هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مهر ۲۸, شنبه
چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم

با این حال وروزی که دچارش هستم و انصافاً حالِ توضیح دادنش هم نیست یه دوستی هم این وسط به ما لطف نموده.سربسته بگم دوست عزیز،ژورنالیسم با علم سرسازگاری نداره.علم یه مبحثه،ژورنالیسم یه مبحث.علم احتیاج به بوق و مخاطب نداره همین.کمی درباره ش فکر کن.من با ال گور خصومتی ندارم و دلسوزی اون برای محیط زیست رو می ستایم.نه نئو کانسرواتیست هستم و زیرِ علم جرج بوش ونه دموکرات که برای لشکر ال گور وهیلاری کلینتون بجنگم.با بنیاد جرج سوروس هم رابطه ای ندارم(که ای کاش داشتم ویه بورسی می گرفتم!).حالا بیا گزیده مطلب منو با رنگهای شاد وبه صورت بولد! در بلاگت درج کن ومنو مخاطب قرار بده وکامنت جمع کن!(کپی رایت ماهم نوش جونت!).من وبلاگ نویسی یا بلاگری رو برای دلِ خودم انتخاب کردم وگرنه نشریات زیادی بودن باهاشون همکاری داشتم چه بااسم مستعار وچه واقعی.دغدغه ی نام ندارم که مشخصاتم را هم کم کردم.خوانندگان وبلاگِ من هم یه تیپ خاصی هستند که به صورت عامیانه(جسارت خدمت هیچ کدومشون نشه)باهم راحتیم.باورکنید گاهی اوقات مطالبی می خونم ازشون اگه مخالفتی داشته باشم به صورت کامنت خصوصی یا ای-میل باهاشون درمیون می گذارم وهیچ وقت علنی نمی کنم.سواد وفهمم درباره ی مسائل روز همین قدره وتلاشم اینه که بیشتر بخوانم وبدانم(باز رفتم بالای منبر!).دوست دارم پیچیده ترین مسائل را آسان فهم وبازبان طنز بنویسم اگر جایی مطلبی نظرم راجلب کرد حتماً لینک می کنم تا بقیه بخوانند.نظرهم نمی دهم درآن باره.از نقدشدن ابایی ندارم وخوشحالم دوستانی که به من سرمی زنند هرکدام درابعادی از من بسیار سرتر وباسوادتر هستند.نگاه کنید به پنجاه وخورده ای لینکی که گذاشته ام.کامنت هرکدامشان برایم از هرچیزی باارزش تر است حتی اگر عتاب آلود باشد.همین دوست عزیز.بازی رایک نفره ادامه بده!

این خبر باورکنید آن سه ساعت خوابِ شبانه روز را هم از سرم پرانده ...

گفتگو با بابک امیر خسروی درباره ی سوسیال دموکراسی.خیلی منسجم بود منتهی بخش آخرش که درباره ی ایران بود دچار خودسانسوری شاید.اما حاوی مطالب خوبی ست از مارکس وکائوتسکی واولف پالمه(سردمداران سه مدل از سوسیالیسم)

ما کرمانشاهی ها نوبل را هم بردیم!خانم دوریس لسینگ برنده نوبل ادبیات امسال، متولد کرمانشاه بوده!همولایتی دوریس گیان،مَه خیلی چاکرم !

سخنگوی دولت دردانشگاه شاهد گفته ست:ماپوستمان کُلُفت شده!آب حوض هم می کشیم!کشته مرده ی ادبیاتشانم.اگرنبودند من نمی دانستم از چه بنویسم؟! خدا حفظتان کند بروبچِ دولت!

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی