هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ مهر ۲۷, جمعه
فوتبال دوازده نفره بادفاع پیشگیرانه به رهبری بعضی ها

بَخت از آدمی چو بر گردد // شب اول عروس نَر گردد!

من تمام تلاشم رو کردم این بحث برگرفته میان این و آن پایان بگیرد.اما فکر می کنم قضیه مثل حکایت مولاناست وفیل در تاریکی.حالا من به کجای فیل دست زده ام حیرانم!؟

برانکو ایوانکوویچ را که یادتان است؟این بنده ی خدا مربی تیم دینامو زاگرب شده.دردوبازی رفت وبرگشت تیم آژاکس هلند را که ازمعتبر ترین های اروپاست شکست داده وبه جام یوفا راه پیدا کرده.مربی کاردانی ست ،نقطه ضعفش فقط حرف شنوی بیش از حد از آقایانی بود که ترکیب تیم ملی را دوازده نفره می چیدند!*

لفظ دفاع پیشگیرانه را که وزیر محترم دفاع فرمودند کسی میداند چیست؟!آیا من بزنم توی دهنت بعد بگویم که قصد داشتی مرا بزنی من زودتر زدم منظورش بوده!؟

جناب دهقانی درسایت وزین کیمیایش مطالب بسیار خوبی درباره ی فرقه ها می نویسد.قلم علمی اش رابسیارمی پسندم ولطف همیشگی اش را دوست دارم.در ضمن بخشی درسایتش دارد که طرز کارش مثل سایت بالاترین است.

امیر بحرین هم آن کارمند وزارت خارجه ی مارا(متکی را می گویم!) به حضور نپذیرفت.درسیاست خارجی به قول ابراهیم رها از اون بالا بد جور کفتر می آیه!!!

«ذلِکَ الوِبلاگُ لا رَیبَ فیه لِضالِّ الوِبگَردین!»

************************************************

پانوشت:

*دکتر دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال درمصاحبه با شرق گفت که فلانی کاغذ وخودکارآورد وترکیب تیم را چید،شمردم دیدم دوازده نفر است!

**زیادیِ چرت وپرت در وبلاگ نتیجه شب زنده داری وشرایط نامطلوب روحی ست.این پی نوشت تنها مطلب جدی امشب بود!

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی