هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ آبان ۷, دوشنبه
فلان فلان شده حلالم کن وکوروش تو هم بگیر بخواب

ساعت نه شب بود.جمعه.آنلاین بودم ودرحال وبگردی.نرم افزار پیام رسانِ سریع یاهو(Messenger) هم روشن(آنلاین)بود.از لیستم حدود هشت نفری هم آنلاین بودند.با یکی شان از این میان درحال گفتگو بودم که گفت فلانی یانگوم شروع شده من می روم.خب طبیعی ست سریال محبوبی ست.دقایقی بعد همه ی کسانی که آنلاین بودند رفتند،این هم طبیعی ست.درعجبم روبات ارسال فیلتر شکن که شبانه روز آنلاین است چرا رفت؟به نظرم در هفته های آینده *Yahoo!helperهم به جمع بینندگان خواهد پیوست.

طبّال بزن بزن که نابود شدم // بر تارِ غروبِ زندگی پود شدم

عمرم همه رفت خفته درکوره ی مرگ// آتش زده استخوانِ بی دود شدم «کارو»

قضیه ی کُردهای عراق،ترکیه،سوریه وایران،شاید پیچیده ترین مساله سیاسی ست که تابه حال دیده ام.ملت کُرد خیلی مظلوم وتنهاهستند واز سَرِ سادگی به برخی به عنوان سردمدار اعتمادمی کنند.این تخم جدایی طلبی را نمی دانم چه کسی در بینشان کاشت وداشت که حالا سوء استفاده گران درحالِ برداشتند؟

نور سلطان گُشاد بایُف شدم.در برخی از کارهای روزمرّه

درانتخابات ریاست فدراسیون فوتبال،رییس سازمان تربیت بدنی(مجموعه ی بالاسری فدراسیون)کاندیدا شده ست.مثل این است استانداری برای عضویت در شورایِ شهرستانی کاندیدا شود.این فوتبال را رها کنید.نامادری چه بلاهایی که سر این ورزش محبوب نیاورده ست.

تا حالا برخورد کرده اید یکی تماس بگیرد با بدوبیراه ودعوا و...بخواهد حلالش کنید؟نشده؟برای ما شده.

روز جهانی کوروش بزرگ است.اگر پنج سال پیش بود الان چه ها که نمی کردم. اما خب آن موقع بیست سالم بود وکوروش هم جوانتر وسرزنده تر .کوروش پنج سال است در ذهنم خوابیده.خوابی مشوّش.خوابی در هیاهو

اگه سر نزدی اشکالی نداره،نظر یادت نره ها.(حوغ)

********************************************************

پانوشت:

*Yahoo! Helperهم روباتیست برای کمک به کاربران تازه وارد وجواب دادن به سئوالات آنها(به خزعبلات من هم خیلی محترمانه جواب داد)

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی