هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ آذر ۶, سه‌شنبه
هر کی شعار نده رشتیه

آن شنیدستی که در اقصای غور / بار سالاری بیفتاد از ستور؟

من یادم نمی آد در کدام قسمت از بیاناتم گفتم لامذهب یا ضد دینم؟

«یکی از قشنگی هایِ پیری،اِغواگریِ دوستانِ جوانی ست که فکر می کنند ما خارج از سرویسیم».من نمی دونم چی به این گابریل گارسیا مارکز بگم؟این یکی از تاثیر گذارترین قطعه هایی بود که توی یه داستان خوندم.«دلبرکانِ ناشادِ من» درمقایسه با صد سال تنهایی، کتاب خوبی نیست ولی جالبه.

الان داشتم برنامه ی نود رو نگاه می کردم.بازی مابین فولاد اهواز و سایپا.سرپرست نسبتاً محترم فولاد با محاسن سپید رو به تماشاگران عربده می کشید که «داور را فحش دهید».در بازی مابین پگاه رشت وملوان بندرانزلی چند هفته پیش،به گفته ی دوستانی که به تماشا رفته بودند،الفاظ بی سابقه ای ردوبدل می شد.فحش های سازماندهی شده و پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضامین اروتیک نظیر«ورود تیم ملی روسیه* را به رشت تبریک می گوییم»یا برای تشویق تماشاچیان انزلی چی به آنها می گفتند «هرکی شعار نده رشتیه»**.در اصفهان با بلندگو نود دقیقه ی تمام کل اعضای خانواده ی ناصر حجازی را در آسمان وزمین چرخاندند و صلوات فرستادند لابد.تقاضا دارم خواهشمندم درِ این فوتبال را گل بگیرید.

این روهم ببینید در مورد یان.گوم.ما که نیشمان باز شد

گفت چشمِ تنگِ دنیا دوست را / یا قناعت پر کند یا خاکِ گور

************************************************

پا نوشت:

*اشاره به تیم ملوان بندر انزلی و ماجرای اشغال روسها و...

**این کرکریِ مابینِ رشت وانزلی باعث شده که این مسابقه حساسیتی بیشتر از رئال مادرید-بارسلونا داشته باشد.باور کنید

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی