هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ آذر ۷, چهارشنبه
به باشگاه صدتایی ها وارد شدیم

ریخته بر زمینِ سرد این همه برگِ سرخ و زرد / آه بهارِ آرزو بر سرِ ما گذر نکرد

صدمین پست این وبلاگه.خبری نیس.یه سورِ مبتذله.از این چِل و چُرمنگ بازیاست. جدی نگیرید خواستید بگیرید،بگیرید همه شاه و امیرید.

یه نفر سرخپوست* ما رو به بازی وبلاگی دعوت کرده.من در یکسالی که بلاگر شدم تا حالا دعوت کسی رو قبول نکردم.اما موضوعش خب...واین که به احترام سابقه ی بیشتر ولطف بیشترش می نویسم یک بیت از او:

رو شیوه ی معرفت ز شیطان آموز / او را بپرست و طاعت غیر مکن

توضیحشم در این پست دادم.این اولین بازی و آخرین بازی وبلاگی بنده بود من زنده،شما مُرده،می بینید.

وب سایتِ معرفی آثار دکتر نیکفر فیلتر شد.به قول دوستی به بیچارگی شان می خندیم ومی رقصیم.این مصاحبه ی دکتر نیکفر است پس از تعطیلی فصلنامه ی مدرسه.در عجبم از خونسردی و منش والای این مرد روشنفکر اصیل.به راستی من هم آرزوی شاگردیش را دارم.

می گویم جامعه شناسی مردمان ایران را می خواهید بشناسید، فوتبال شان را بنگرید حوصله ندارید؟دوشنبه شب ها نیم ساعتی برنامه ی نود را ببینید.طابق النعل بالنعل می گویند همین است.

این سایت بالاترین هم حکایت غریبی دارد.می نویسم

درباره ی ذهنِ بیمار(Sick Minded) دکتر اَباذری حرفهای زیبایی در روز جهانی فلسفه زد آنها را هم می نویسم به زودی.خوشحالم قبل از حرفهای او بدین نقطه رسیده بودم.

***********************************************

*خودش می گوید ماندانا این رِد،یک نفر گفت سرخ پوش،یک نفر دیگر گفت سرخ دوست.ماهم آدم متعادلی(؟) هستیم برآیندش را نوشتیم سرخ پوست.می دانم که اِندِ جنبه ست پس شما خرده نگیرید.در ضمن خودش جایی گفته است ما اوییم یا او ما ...هرچه بزرگترها بگویند ما حرفی نمی زنیم.

** لوگو را با Wordو Paintساختم.من با این دو نرم افزار احتیاجی به هیچ چیزی در زندگی ام(؟) ندارم.

برچسب‌ها: , , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی