هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ آذر ۱۲, دوشنبه
من آنم که جیمز باند بوَد 007

همان طور که حدس می زدم کژفهمی باعث شد جنجالی در سطح خُرد در بالاترین صورت بگیرد.آقایان گفتند یکی آمده از بالاترین انتقاد کرده.درحالی که من از کاربرانِ بالاترین (آن هم عده ی معدودی که خودشان می دانند) انتقاد کرده بودم.آقایان گفتند در ازای اعتبار چیزی نمی دهند،خب من هم گفته بودم پس چرا خودتان را جسارتاً برایش جررر می دهید؟آقایان صادرات-واردات شکر دارند گمانم.چون فقط شکر می خورند

سوتی هم دادم.به احتمال زیاد داستان کوتاه اندوه بی پایان نوشته ی ماکسیم گورکی بود.در اینترنت خب نیافتم.کتابش هم دم دست نیست.از این دوست به خاطر تذکرش ممنونم.پیری ست و هزار درد.نخندید.به روز من می افتید

سه مطلب درباره ی فرهنگ وتاریخ واخلاق ایرانی شاید هر کدام نسبت به آن یکی بی ربط باشد ولی همه شان حرف دل بنده ی حقیر است.کامنت هم گذاشته ام در هر سه.

*فرهنگ راستین - فرهنگ دروغین

*من آنم که رستم بود پهلوان

*و اما میهن پرستی

لطیف تا این مطلب را به رسایکل بین وبلاگش نینداخته بخوانید.لطیف لیبرالیستی ست که سوسول بازی ندارد.بر خلاف بنده که همیشه از دردِ مچِ دست به خاطر النگوهایم شاکی ام و کم روییِ من باعث نزدن خیلی حرفهایم می شود.

از همین جا در وبلاگم فریاد می زنم سید عباس سید محمدی دوستت دارم.مرا ببخش سوء تفاهم شده بود مقصر نبودم.چه دوستی از شما بهتر و خوش اخلاق تر.

من که باشم که از آن خاطر عاطِر گذرم؟ / لطف ها می کنی ای خاک دَرَت تاجِ سرم

دو وزیر استعفا دادند.گمانم میثاق نامه گم شده

نخندید.قول بدهید.دادید؟می گویم.دیروز تازه من دارای کد ملّی شدم.یعنی تاحالا نداشتم.هیچ مشکلی هم نداشتم.کارت ملّی بنده دوماه دیگر می آید.ببندید نیشتان را.به من نخندید به مملکتی بخندید که من اگر تا ده سال دیگر هم کارت ملّی نداشتم مشکلی پیش نمی آمد.اولش 007 هست.جیمز باند هم شدم.دنبال شماره ی رند ملّی می گردم.اگر دارید تماس بگیرید به بالاترین قیمت می خرم
**********************************************
این رو بخونید.وقت باید بگذارید اگر رنجنامه ی آقای صدررو بخونید خیلی چیزا می فهمید.بنده اساساً مذهبی نیستم ولی متاثر شدم از خواندن این متن وشنیدن چنین رفتارهایی با دو سه عالِم دینی.

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی