هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ آذر ۲۰, سه‌شنبه
ایشون مثل شیری هستند که شلوار کوتاه پوشیده

جز به خود یا جز به آنچه دیده ای باور مکن / منبر و معبود والهامی* جز این در کار نیست

این جریان چکمه ی بلند روی شلوار کوتاه رو که می دونین.واقعاً جای فروید خالیه.کلی سوژه گیرش می اومد.تصوراین که یه شلوار بره زیر چکمه و موجب تبرّج** بشه...بی خیال.دارم از راه به در می شم.توصیه ی من به خانم ها اینه که یه کاری نکنن تبرّج بشه.سردار رادان خیلی حالیشه سریع می فهمه.

- ما کبریت بی خطریم محمدرضا جان***

- به هر حال کبریتم کارش آتیش زدنه چه با خطر چه بی خطر

- خیلی نامردی

- البته،قربان شما

این که یکی بیاد بگه من هگل و کانت رو می فهمم به نوبه ی خودش خیلی خوبه.اما فهمیدن اینا افتخار نیست.افتخار اینه که چیزی اضافه کنی.وگرنه مایه ش یه دوسه ماه مطالعه ست وتمرکز.قابل توجه دوستانی که فکر می کنند خوندن فلسفه سخته و یا ترسناک.نترسید شروع کنید

هر وقت که مشنگ می شم ومشنگانه می نویسم بدونین زیاد احوالم خوب نیست.یعنی جالب نیست و چون دوست ندارم منتقل کنم به شما می زنم به در مشنگ بازی.وقتی هم که حالم خوبه مطمئنا سراغ شما نمی آم.اینو گفتم بدونین.

یه مدیر امور تربیت بدنی داشتیم که داشت می رفت و جاش یکی دیگه می اومد.چون قبلیه دکترا داشت وبین بچه ها محبوب بود واین یکی جدیده لیسانس داشت و پارتی،تو مراسم تودیعش آقایون مجبور شدن یه حالی بدن به قبلیه.این شد که مدیر امور دانشجویی رفت پشت تریبون و گفت:«آقای فلانی مثل شیری هستند که...(هفشت ثانیه تاخیر)...ما باید ازشون استفاده کنیم.»تصور کنید که چه قدر خندیدیم.اینو کسایی که اونجا بودن به عنوان یک نطق تاریخی و تکرار ناپذیر یادشونه.

یه مقاله ی تفصیلی درباره ی وبلاگ و تاثیرش می خوام بنویسم،منتهی کالیبر ما در حد لوله آر پی جی شده.قول نمی دم ولی می نویسم.
حالا اونو بی خیال اینجا یه کتاب معرفی کردم.

*********************************************

پا نوشت:

*با اون الهام خیل فرق داره حتی بااین الهامم فرق داره.گیر ندین.

**خودش گفت که تبرج یعنی خودنمایی.در گوش من گفت.چی گفت؟یواش به من گفت.چی گفت؟من زنِ مُتِبَرِج نمی خوام...

***دیگه ببینید این کی بوده که منو میشناخته،باز آخر اسم بنده جان گذاشته.خدا به دور،خدا به دور.خدا نصیبتون نکنه.

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی