هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ آذر ۲۷, سه‌شنبه
گودوخ های لجوج جهان متحد شوید

خداوکیلی من ابراهیم گلستان رو بازهم به شاملو ترجیح می دم.با این که یه هفته است با مرحوم اَحمد آقا شاملو آشتی کردم ها.جون به جونم کنی لجوجم.اسم پدربزرگم الکی بد در رفته،نوه ش از اونم بدتره.

کز شافعی نپرسید امثال این مسائل

اون :- الاغ!*خب تو که کسی رو نداری دوازده شب به بعد باهاش حرف بزنی اس ام اس بازی کنی چرا رفتی ایرانسل خریدی؟اصلا کی به این حرفات گوش می ده اوه اوه.همینایی که می نویسی هم لابد می خوای یه روزی تحویل زنت بدی؟

من :- هوم...

همون :- دِ بگو خب چه مرگت بود؟

خودم،من :- تو بگو...نه بگو دیگه؟کدوم یکی از کارای من دلیل عقلانی داشت؟اگه من عقل درستی داشتم الان بغل دست تو بودم؟یادت باشه دفه ی دیگه هم داری بام حرف می زنی دهنتو ببندی.

گاهی لیچار گویی از فلسفیدن بهتر جواب می ده.حداقل این که با حق وتویی که لیچار گفتن به آدم می ده باعث تموم شدن این سری مسائل به نفع آدم(؟) می شه.هه.کلوخ انداز را پاداش صخره ست.

آقا یه چیز باحال شنیدم.می گن یارو به نقشه ی ایتالیا گیر داده می گه باعث تبرج می شه.من که هوار هوار خندیدم.

حالا چرا باید از شافعی نپرسید امثال این مسائل؟حافظ هم نکنه مثل من مجبور شد لیچار بگه.

های بچه باز رفتی بالای منبر؟بیا پایین،بیا پایین بابا.

دَنگ

آو ...تا یادم نرفته همین پایین منبر بگم...کتاب در «جستجوی اَمر قُدسی» گفتگوی رامین جهانبِگلو با دکتر حسین نصر**.ارزش سه بار خوندن رو هم داره.روایت هست می گن بیشتر.

*************************************************

پانوشت :

* شرمنده م به خدا مجبور شدم علامت تعجب بذارم.خب خطاب بود ولازم بود پشتش این علامت باشه.شما به روال قبل همون فاکتوریل محاسبه کنین.

** شنیدم پسرخاله ی همدیگه ی هم هستن.(این جمله چقدر هه داشت اگه دهنتون بو می ده بلند نخونیدش)

***شرمنده م بازم.

برچسب‌ها: , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی