هفت رنگ
واگویه های ذهن بیمار یک کرکس پیر مبتلا به پست مدرنیسم مبتذل! که جدیداً لیبرال دموکرات شده
۱۳۸۶ دی ۱۳, پنجشنبه
آن مرد با بازی آمد.آن مرد از مریلند آمد.آن مرد در برف آمد

گاه می اندیشم خبر مرگ مرا با تو چه ...خلی می گوید؟

توماس شلینگ برنده جایزه ی نوبل اقتصاد در سال 2005 و مُبدّع «نظریه ی بازی ها» به ایران آمد و رفت.فکر نکنم به جز حامد قدوسی،فرد دیگری کلامی گفته باشد از بین وبلاگهایی که هر روز می خوانم و کم هم نیستند.خیلی خوبه آقای شلینگ بیاد ببینه منظور ما از اقتصاد ملی یا اسلامی چیه.دلم می خواد اونجا باشم ببینمش.خیلی.

این ژیژک رو دریابید.برعکس بقیه کسانی که نظرشونو درباره سلاوُی ژیژک پرسیدم و گفتند که سخت و غیر قابل درک حرف می زنه،من معتقدم دقیقاً برعکسه.ژیژک پیچیده ترین موضوعات رو به ساده ترین شکل ممکن بیان می کنه.نمونه ش همون مقاله ای که دو سه پست پیش گذاشتم که هر کسی خوندش گفت خوب نوشته،بگذریم از قضاوت خوب و بدی درباره ی عقیده ش،مهم اینه که حرفش رو خیلی واضح زده.ترجمه ی خوب عبدی کلانتری هم مزید بر علت.

از این که هر مزخرفی که به دهان و ذهنم (؟)می آد و می نویسم،عمیقاً احساس شادمانی می کنم.

کماکان اگر عده ای فکر می کنند من طرفدار اصلاح طلبانم* بگویم به ...**خندیدم که باشم.قضیه مال سه سال پیش بود که بیست و سه سالم بود.آن موقع هم نبودم به جان خودم.مثل قضیه ی کمونیست های آمریکا در دهه های پنجاه و شصت شده اینجا.مدام باید توضیح بدهم.نبودم و نیستم.اَه.

تو فکر برپا کردن یک مسابقه ی اس ام اس هستم.مگه وبلاگ من از برنامه ی وقت مسابقه چی کم داره؟ سئوال اول : کدام یک از بازیگران دوریال های تلویزیون به درد لای جرز می خورند؟(مردا و زنا قاطی،اینجا جدایی جن.سیّتی نداریم).سئوال دوم : چه خبر؟خودت خوبی؟

هوا سرد شده،منم حوصله ی سرما رو ندارم؛هیچ وقت حس خوبی به رطوبت سرد شمال تو زمستون نداشتم،البته پاییز فوق العاده ای داره.خسته می آم خونه.خب کنار بخاری نشستن و آرامش داشتن و یه کتابی خوندن و با وبلاگ ور رفتن و فضولی کردن تو کار مردم،می تونه سرما و خستگی رو...بعضی حرفها رو اگه اینجا هم نزنم خفه می شم.حس یه ماشین پنچری رو دارم که مدتهاست فقط به خاطر پنچر بودنش تو گاراژ مونده.تو خود بخوان حدیث مفصل...احساس خفگی،احساس بچه بودن و بچه ماندن،احساس این که همه بگن تو مسئولی در حالی که مسئولیت خودشون رو نمی دونن،احساس این که...خفه شدم،خفه می شم اصلاً.نوشتن برای هیچ یا صحبت کردن با دیوار،اینجا هم چه فرقی می کنه با محیط خونه؟ها؟هه.

مرگ من...خبرش.

------------------------------------------------------------------

پا نوشت :

*شامل طیف گسترده ای از علی اکبر محتشمی پور تا محمدرضا خاتمی.

** ها؟چیه؟فِک کردی الان محل دقیقشو می گم؟هه.

برچسب‌ها: , , , ,

<$I18NPostedByAuthorNickname$> <$I18NAtTimeWithPermalink$> <$BlogItemControl$>

<$I18NNumComments$>:

<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<$BlogItemFeedLinks$>

:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
@ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< صفحهٔ اصلی